1. Objednanie tovaru
Vybraný tovar vložte do košíka. Pokiaľ chcete pokračovať v nákupe kliknite na ikonu „Pokračovať v nákupe“. Ak si neželáte pokračovať v nákupe, stačí kliknúť na ikonu „Objednať“. Vypíšte požadované údaje : meno, priezvisko, adresu,... (Ak ste firma tak aj IČO, DIČ... ) Po odoslaní objednávky Vám bude zaslaný informačný mail o Vašej objednávke na Vašu mailovú adresu. Ak budete potrebovať poradiť neváhajte a obráťte sa na nás s Vašimi otázkami na agfslovakia@gmail.com
2. Dodanie tovaru
Tovar Vám zašleme podľa Vašej požiadavky prostredníctvom A) SLOVENSKEJ POŠTY, alebo B) KURIÉRSKOU SLUŽBOU - SLOVAK PARCEL SERVICE. Za balné neplatíte.
3. Reklamácia tovaru
V prípade že chcete dodaný tovar reklamovať, kontaktujte nás najskôr buď telefonicky v čase od 8,00 - 17,00, alebo emailom na agfslovakia@gmail.com. Následne si dohodneme akým najjednoduchším spôsobom danú reklamáciu vybavíme.
Poškodený alebo inak nevyhovujúci tovar odoberieme späť následovne:
Po dohode zašleme kuréra v dohodnutý deň k zákazníkovi. Ten len odovzdá balík kuriérovi ktorý bude mať so sebou aj nálepku s našou spätnou adresou. Zákazník za prepravu balíka kuriérovi neplatí . Na ďaľší deň je balík doručený späť k nám a reklamácia doriešená.